Äntligen är det klart


Jag har väntat så långe på att klippa mig och nu är det klart innan jag börjar skolan om 2 veckor och 2 dagar. Pappa och jag ska åka och spela golf nu tänkte vi, det var riktigt länge sen, börjar tänka på om jag vill börja spela igen, men då måste jag köpa en ny bag och klubber och då måste jag vara säker på att jag vill det. Men det är roligt så jag tror jag kommer att börja till hösten.

Jag saknar Usa så otroligt mycket, vill tillbaka där vi var i Los Angeles, med alla härliga människor. På bilden är det Lacrosse killarna som vi träffade förstsa veckan, dom som var mindre. Han längst fram som sitter ner heter Cole och han var så jäkla skön person. Vi umgås också med dom som var i vår ålder med det roliga var då att dom mindre blev avendsjuka och visste att vi ville ha dom större, eller nu hur man ska förklara. Det var lite smått roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0