What is wrong with me

Sitter och äter en pizzaslicebit från Ikea klockan2 en söndag, hur normalt är det?
Men det är inte lätt att sova när man inte är trött och när man inte har någonting att göra så äter man, heheh tjockis.
Tänkte starta upp min novellblogg som handlar om Selena Gomez, för jag är rätt taggad att börja igen, och nu har jag tid att skriva mer för nu har jag sommarlov. För vi börjar den 23 Augusti.

Sen när jag har gått i skolan i 3 veckor far jag till Turkiet/Spanien/Grekland vet inte vlket än ska boka i veckan. Jag är supersuper taggad att åka utomlands igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium och inriktning ska du börja i?

2011-08-07 @ 11:36:00
Postat av: beatrice

Jag ska gå samsam vittra södermalm

2011-08-07 @ 12:18:57
URL: http://basplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0